Saturday, May 16, 2015

PENGEDAR SHAKLEE KINRARA: FUNGSI HERBAL BLEND SHAKLEE


Assalammualaikum Dan Salam Kasih Sayang..

Dengar tajuk pun dah menarikkan?? Krim  serbaguna dari Shaklee ni memang berhantu. Selalu juga out of stock. Barang baikkan memang la laku kan. Bagi saya setiap rumah wajib ada Herbal Blend ni tau. Harga murah je jangan  risau ok. Hanya RM30.00 untuk satu tiub. 

Krim Herbal blend ni dihasilkan dari bahan semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia, tanpa pengawet dan selamat digunakan untuk seisi keluarga termasuk bayi. No paraben. No harm.

Jadi, ibubapa semua jangan bimbang untuk menggunakannya. InsyaAllah selamat. Saya yakin dengan Shaklee. Sesuai dengan tagline dia kan selamat, berkesan dan semulajadi. Shaklee takkan menghasilkan sesuatu produk yang merbahaya. percayalah.


Kenapa perlu pilih Herbal Blend?





Apa Fungsi Herbal Blend® Multi-Purpose Cream?

  • Melembutkan kulit / tumit kasar
  • Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala 
  • Menghilangkan luka dan merawat eczema
  • Melegakan gigitan serangga / nyamuk
  • Merawat kulit gatal
  • Menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox
  • Losyen harian untuk kulit kering
  • Ruam Susu
  • Melegakan dan memberi keselesaan semasa demam


Kesimpulannya, Krim Herbal Blend sangat diperlukan oleh sesi keluarga sebab fungsinya yang sangat banyak. Mana nak cari krim yang ada seribu satu kegunaan macam herbal blend ni kan?? Kalau ada pon mesti mahal. 

Bukan kanak-kanak dan bayi je boleh guna, mak ayah datuk nenek semua boleh guna. Tak payah beli banyak-banyak jenis losyen. Cukup satu je. Boleh dibawa ke mana-mana sahaja.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM 78.90 sahaja termasuk pos (seumur hidup) dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, USJ, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, GIANT BANDAR KINRARA, TAMAN KINRARA, PUTRA PERDANA, PUNCAK JALIL, BUKIT JALIL, SERI KEMBANGAN boleh hubungi zana (011-2129 2428) untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Zana akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Post a Comment
Copyright to Zana vitamin shop
Designed by UMIESUEstudio 2015